گل آقا در هشترود

یک زبان دارم دوتا دندان لق میزنم تا میتوانم حرف حق

گل آقا در هشترود

یک زبان دارم دوتا دندان لق میزنم تا میتوانم حرف حق

گل آقا برگشت

پس از مدتها تنبلی و پشت گوش اندازی و درگیری های دنیای واقعی به فکر اینجا افتادم
و اینجا را از حالت در دسترس نبودن در آوردیم و تا اطلاع بعدی مشخص نیست چه میخواهیم بکنیم
باشد تا رستگار شویم :دی
البته ممکن است از اینجا اسباب کشی کنیم و بریم جای دیگر (هنوز در حد ایده است و نه بیشتر)



چند روز پیش داشتم توی اینترنت گشت میزدم که با وبلاگ شنگول خان در هشترود برخورد کردم. حس کنجکاوی امان نداد و تا صبح نشستم و مطالبش رو خوندم.اما چیزی عایدم نشد.یاد ایام قدیم افتادم. شاغلام و چای های داغش. ابدارخانه. گل اقا. عجب دورانی بود.

تصمیم گرفتم دوباره همون گل آقای قدیمی رو راه بندازم و حقایق رو همونجوری که هست برای شما بیان کنم.اما از انجایی که شاغلام در زمان غیبت بنده وبلاگ رو تعطیل کرده و رفته یه شهر دیگه.من دست تنها موندم.شاید نتونم زود به زود وبلاگ رو بروز کنم اما هفته ای یکبار با کمک شما مردم عزیز وبلاگ رو بروز میکنیم.


نظرات 8 + ارسال نظر
باهوش چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ق.ظ

تو گل اقا نیستی .تو همون شنگولی.مردمو فریب نده

مشکل شما مردم هشترود همینه. این وبلاگ قبل از شنگول یا منگول وجود داشت.اما بخاطر بعضی مشکلات مدیریت نمیشد .

احمد چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

تو گل اقای کثافتی پیام رنجب ر موسوی مهدی کریمی غلامعلی بخشنده ادیب دان بخوره توسرت

به احمد پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ

شما چقدر احمقیدکه نمی فهمید اگه پیام بود هیچوقت این پستارو نمیذاشت .مخصوصا که تو نظرات بهش توهین شده 80درصدنظرای این بلاگ جعلیه .شنگول و گل اقا هردو کار یه نفره

یه نفر پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام
اولا شعرو ویراش کن(یک زبان دارم دوتا دندان لق میزنم تا میتوانم حرف حق)
دوما لطف کنید مردم رو فریب ندید این طرز نوشتن گل آقا نیست
گل آقا ادبیات قویی داشت
در ضمن بنده خود گل اقا رو هم قبول نداشتم چه رسد به شما

سلام دوست من شعر مشکلی نداره عینکتو ویرایش کن.در مورد سوال دوم هم هرجور دوس دارین فکر کنین.

: یه نفر شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام دوست عزیز
من میدونستم که اول شعر رو ویرایش میکنی بعد نظر من رو تایید میکنی برا همین وقتی که شما شعر اول رو ویرایش کردید و نظر بنده رو تایید نکردید و یادتون رفته بود که یه شعر دیگه ای هم هست
بنده در وبلاگ دوست خوبم مسعود اعتضادی اطلاع رسانی کرده بودم میتونید تو نظرات ببینید
شما هم نمی تونید با این حرفا مردم رو فریب بدید
ما با کسی که بخواد واقعا انتقاد بکنه مشکلی نداریم وپشت سرش ایستاده ایم ولی با کسی مثل شما که با دروغ پردازی می خواد بعضی ها رو تخریب کنه مخالفیم
اگه راس میگی این نظر روهم تایید کن

یه نفر شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ

خدا رو شکر دیگه جوابی نداشتی بدی
احتمالا رفتی تو وبلاگ مسعود اعتضادی دیدی تازه عکسشم رو هم گرفتم میخوای برات ایمیل کنم
فکرش رو نمیکردی نه؟!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا عینک من مشکل داره یا ذهن و رفتار تو

دوست عزیز
این وبلاگ جهت بحث و گفتگو در مورد شعر و یا کل کل با جنابعالی دایر نشده. بلکه در جهت اطلاع رسانی و بحث سیاسی.
شاد باشید

حاج منصور شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.mansoor8blogfa.com

سلام
کاش به بعضی ها اجازه ندهی از این تریبون مردمی به دیگران اهانت کنند .حرمت این قلمها را نگه داریم

اراز شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

واقعا این حرفها یعنی چی ؟؟؟ ما باید هدفمون یکی باشه با توهین به همدیگه به جایی نمی رسیم... عمرا اگه این هشترود اباد شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد