گل آقا در هشترود

یک زبان دارم دوتا دندان لق میزنم تا میتوانم حرف حق

گل آقا در هشترود

یک زبان دارم دوتا دندان لق میزنم تا میتوانم حرف حق

بی مسولیتی مدیران هشترود

بر اساس اخبار - غیر موثق - آقای دکتر فیضی ریاست محترم شبکه بهداشت کار خودش را رها نموده و بدون معرفی جانشین و یا معارفه و حتی تعویض از هشترود رفته است ! اگر این خبر درست باشد وای به حال هشترودیان که غیر بومیان انقدر گردن کلفت شده اند که اداره را به حال خود رها کرده و مردم را علاف میگذارند ؟! بر همین اساس اقای شاهی نیز هنوز معارفه نشده از هشترود رفته است و از طرفی اموال را به انبار دار تحویل داده است !!!!


طبق اخبار رسیده. در مورخه 91.6.13 روز دوشنبه در محل فرمانداری مراسم تودیع و معارفه ریاست اموزش و پرورش هشترود با حضور حاج غلامحسین شیری و دیگر مسولان برگزار و جناب اقای سلیمان بهشتی نیا به عنوان رییس جدید این اداره منصوب خواهد شد. البته اگر اقای بهتش نیا از سفر زیارتی بازگشته باشند. اخه از خوشحالی رفتن پابوس اقا اامام رضا.


اینها همه نشان دهنده این است که هشترود نیاز به یک خانه تکانی موثر و اساسی و تعویض و حذف مهره های غیر بومی پروازی یا غیر پروازی دارد و منتظر هستیم تا عکس العمل اقای شیری و فرماندار محترم را در قبال این فرار های بی مسئولانه ببینیم .

باید یک جنبش مردمی علیه غیر بومی گرائیصورت بگیرد تا از مسئولین بخواهند که غیر بومی ها را به مدیریت انتخاب نکنند و در استخدامها نیز اولویت را به بومی ها حتی در شرایط حداقلی بومی بدهند چون همان غیربومی استخدام شده امروز فردا تبدیل به همان فیضی ها و شاهی ها و ... خواهد شد


اقای شیری هم فقط به فکر علی ابادی ها هستن و بس. نه اینکه مه مردم هشترود در انتخابات حضور نداشتیم و فقط مردم روستای علی اباد بودن و سر میشکستن. به همین خاطر فعلا تمامی نقل و انتقالات در حوزه علی اباد خواهد بود.




عملکرد غلامحسین شیری


1:- تعریض و جدولکاری خیابانها و کوچه های علی اباد


2:- آسفالت کاری کوچه ها و میدان اصلی علی آباد


3:- تعریض مبدان اصلی علی آباد


4:- نصب تابلو برای تمامی کوچه ها و خیابانهای علی آباد


5:- انتخاب سلیمان علی ابادی به عنوان رییس اموزش و پرورش


6:- استخدام شاپور وثوقی (خواهرزاده خودش) در اداره بهزیستی


7:- انتخاب غلامرضا درویشی (اهل علی اباد) بعنوان رییس اموزش و پرورش نظرکهریزی


8:- انتخاب ملکعلی باقری (گنجینه کتاب) به عنوان رییس دفتر


9:- انتخاب حاج نادر سلیمانی (گنجینه کتاب) ریاست تامین اجتماعی


10:- استخدام پیام رنجبر موسوی در اداره بهزیستی هشترود


مردم شریف و مومن هشترود به علت کسرت وقت و ازدیاد علی آبادیها از استخدام و رسیدگی به مشکلات شما معذوریم.امید است در برنامه چهار سال آینده توفیق رسیدگی به هشترود و مردم شریفش را داشته باشیم.


با تشکر

غلامحسین شیری نماینده مردم علی آباد در مجلش



نظرات 38 + ارسال نظر
پیام رنجبر موسوی دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ

به شما هیچ ربطی نداره. زحمت کشیدم و حالا نونش رو میخورم

منن دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ

تو که خودت پست گذاشته بودی که اقای بهشتی نیا بشه پس چی شد؟

سلام
بله حق با شماست. از انجایی که انسان جایز الخطاست. بنده هم در تصمیم گیری خود اشتباه کرده بودم.

یک نفر سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ

بر پدر و مادر ادم دروغگولعنت بشمار
از بس کوری نمی توانی ببینی اولا گنجینه کتاب یا علی اباد هم جز هشترود هستند دوما دهداری ها مستقل هستند و پروزه علی اباددر دوران اسماعیلی اغاز شده است سوما ایجاد اولین موزه هشترود و انتخاب بیش از ده نفر بومی به ریاست ادارات خود بزرگترین عملکرد است که چون کوری ندیده ای چهارما مشکل تو با کدام موضوع است با انتخاب علی ابادی ها یا گنجینه کتابی ها یا هشترودیها چون توگفته ای شیری چون وثوقی علی اباد را استخدام کرده مثلا بد است در سوی دیگرگفته ای چون گنجینه کتابیهایی مثل باقری و سلمیانی را انتخاب کرد مثلا بد است ودراخر هم بخاطر یک هشترودی یعنی رنجبرموسوی شیری را بد دانسته ای ‍ تکلیف مردم را روشن کن به نظرتو از خسرو شهر و شبستر و بستان ابادو هریس ومیانه استخدام می کرد الان عملکردش بهتربود
جان من اصلا میفهمی چه می نویسی یا نه نوشته خودت را دوباره بخوان یکجایت می لنگد

میشه یه نمونه از این ده نفر رو بگین ؟
اموزش پرورش هشترود: سلیمان علی ابادی
اموزش و پرورش نظرکهریزی:غلامرضا درویشی
معاونت اموزش و پرورش نظرکهریزی: علی وثوقی
شاپور وثوقی بهزیستی
تامین اجتماعی:نادر سلیمانی
دامپزشکی:مردانی
شما بین این افراد هشترودی میبینید ؟
شیری داره واسه انتخابات بعدی لشکر درست میکنه.
از چاله در اومدیم افتادیم چاه

وجدان بیدار سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

انصافا گل آقا یواش یواش از مسیر واقع بینی خود خارج می شود . آیا رییس جدید بهزیستی علی آبادیست ؟ یا رییس جدید جهاد و یا رییس جدید راه واقعا علی آبادی هستند . بعلاوه مگر شاپور وثوقی در بهزیستی استخدام شده است ؟ خیر ایشان در آ‍ژانس کار می کنند و از طریق آژانس با بهزیستی همکاری می کند . در علی آباد هم هیچ اتفاقی نیافتاده است . هشترودی های محترم می توانند از نزدیک بازدید بفرمایند . کاری که شیری در سید دره سی انجام می دهد مساوی با کاری است که از دوره شهرستان شدن هسترود تا کنون انجام یافته است .
چشم ها را باید شست جور دیگری باید دید

با سلام
شاپور وثوقی در بهزیستی بجای اقای فیاضی همسر خانوم بهجت بهروزی مشغول بکار هستند. آیا به نظر شما راننده آژانس در اداره پشت میز میشینه ؟
پروژه سید درسی از زمان غفار اسماعیلی شروع شده و ربطی به شیری نداره. آقای موسوی شهردار محترم زحمت سید درسی رو میکشن نه شیری.
شیری مسوالانش رو فقط از علی اباد و گنجینه کتاب انتخاب میکنه. دلیلش چیه ؟
چون میخواد دفعه بعد گنجینه کتاب رو هم در دستاش داشته باشه.
اولسون او یامان .کی یرینه یاخچی گلجک

......... سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

بسوز بابام رییس شد

اینم از کامنت دختر اقای ......ابادی

یک نفر سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

مهدی کریمی - اسماعیل کریمی - پیام رنجبر موسوی - ملکعلی باقری - نادر سلمیانی - محمود مجیدی - سلیمان بهشتی نیا - رضا درویشی - مهرانی فر - وثوقی اینها همه هشترودی هستند مگر اینکه شما فاشسیت یا نازی باشید و هشترودی را فقط محله سراسکندش بدانید انوقت حرفی باقی نمی ماند ما با فاشیستها و نئو نازیها که فهمشان فقط نزاد برتر است حرفی نداریم شما شوونیسم و پان سراسکندی هستیید و حتی در این هم صادق نیستیید ییعنی لیاقت فاشیست بودن هم ندارید چون انوقت پیام که اصل سراسکندی است یا مهدی کریمی که اصل سرسکندی است را نمی نوشتیید و این نشان میدهد شما دروغ می گوئید به فکر هشترود نیستید بلکه احمقانه فقط می خواهید مغرضانه شیری را تخریب کنید و این میسر نخواهدشد چون خودت اگر نوشته هیا خودت را می خواندی متوجه می شدی که چرت و پرت نوشته ای
تو نمی توانی ان فرید پخمه قبلی باشی چون حیف پخمه است که به تو بگوئیم تو می توانی احمق باشی

سلام و درود بر شما دوست عزیز و فهمیده
حق با شماست.
محمود مجیدی - سلیمان بهشتی نیا - رضا درویشی .وثوقی. اینها غلی ابادی هستند.

نادر سلیمانی . ملکعلی باقری . اسماعیل کریمی. اینها هم گنجینه کتاب.
اقای مهدی کریمی و پیام رنجبر موسوی سراسکندی اصیل هستند اما ...!!!
مهدی کریمی و پیام رنجبر موسوی همان شایعه سازان و ناشران اکاذیب در مورد غفار اسماعیلی هستند و برای همین اقای شیری مهدی کریمی رو رییس بهزیستی و پیام رنجبر موسوی رو در اداره استخدام کرد.
ما کسی رو تخریب نمیکنیم بلکه حقایق رو بیان میکنیم تا مردم اگاه باشن.
شاد باشید

هادی اکبری چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

چرا از روستای اغچه کندی انتخاب نشده

سلام
اهالی روستای اغچه کندی همشون غفارچی بودن و هستن. نمونه اش دکتر مروتی. خود شما. اسیابی ها و ....
عشق است علی اباد

بی نشان چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ

خودمان کردین که لعنت بر خودمان باد.اینها گروهی متحجر که حرامها را حلال و به نفع خود حلال را حرام خواهند کرد. عملکرد مالی این گروه با مدیر عاملی رئیس دفتر و کمکهای بهشتی نیا و ... بر کسی پوشیده نیست . عملکرد مالی بهشتی نیا در زمان مسئولیت ستاد دهه فجر بر کسی پوشیده نیست حتی بر امام جمعه وقت.
اما باز به فکر تغییریم . تغییر اگر به بهبود منجر شود تغییر مثبت است . اما اگر منتهی به تغییر مبصران کلاس شود باز تغییر است ؟
امیدواریم چشم و پوششان را باز کنند و بدانند با مردمی طرف حسابند

مسعود اعتضادی چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ http://masoudetezadi.blogfa.com

جای بسی ناراحتیه

دختر اقای شاهی چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ق.ظ

برید گم شید اشغالا

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ

اقای پخمه یا همون شنگول خان چرا از اسم افراد استفاده میکنید و برا خودتون نظر میذارید .نظری که نوشته شده بسوز ....جعلیه .شما به خاطر حس کینه توزیتون دارید از اسم مردم استفاده میکنید

سلام
شما اول برو چند کلاس درس بخون و تفاوت بین شنگول و گل اقا رو درک کن.بعد بیا اظهار نظر کن.

- چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام

لطفا در مورد صحت نام نویسنده نظرات وسواس بیشتری به خرج بدین که اشتباه در مورد دیگران قضاوت نکنید که کرده اید.

با سلام
چشم از این به بعد فقط با درج کد رمز کلیه نظرات تایید خواهد شد. همشهریان عزیز میتوانند با دریافت کد رمز از طریق نظرات. از سوء اسفاده های احتمالی بعضی افراد جلوگیری کنند.
با ارسال نام و نام خانوادگی و ایمیل یا شماره موبایل رمز ارسال کامنت برای شما ارسال خواهد شد
با تشگر گل اقا در هشترود

سلام چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ

من از نزدیک با یکی از افرادی که شما نقدش میکنین برخورد داشتم. خیلی آقای موجه و قابل احترامی هستن و کاملا لیاقت مسئول بودن رو دارن.
ضمنا شما که این همه انتقاد میکنین لطفا معیاری برای انتخاب مسئولان بگید تا همه بدونن. اگر هم نمی تونید بگید پس این همه انتقاد بیجا چرا؟
آیا به خاطر حرف کسایی امثال شما که معلوم نیست حرف حسابتون چیه کسی که با آقای شیری هم ولایتی هستن و لیاقت مسئول بودن رو دارن ،نباید مسئول اداره ای بشن؟
شما فقط انتقاد میکنین و اصلا کاری به اینکه انتقادتون به جا هست یا نه کاری ندارین. تنها انتقادتون که به نظر من هم وارده اینه که آقای شیری چرا اکثر مسئولان رو از هم ولایتی ها و آشناهاشون انتخاب میکنن. هر چند که در اطرافشون هستند آدمایی که لیاقت مسئول بودن رو دارن.
در تعجبم از اینکه اینهمه راحت و بی مهابا با آبروی آدما بازی میکنید.
خداوند در آیات شریف 7 و 8 از سوره ی مبارکه الزلزال می فرماید : "فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره -----و من یعمل مثقال ذره شرا یره"
پس هر کس به اندازه ی سنگینی ذره ای کار خیر انجام داده آن را می بیند --- و هر کس به اندازه ذره ای کار بد کرده آن را می بیند.

سلام چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ

این کامنت خطاب به کسی هست که بی پروا در مورد افراد قضاوت میکند و تهمت میزند :
گویند روزی زنی به خدمت عالمی رسید و گفت : من در باره زن همسایه حرفی زده ام که خلاف آن ثابت شده است. و عالم از او پرسید و آن چیست؟ زن در جواب گفت : زن همسایه را متهم به کار بدی کرده ام و حال خواهان آمرزشم. راهی به من بگویید تا خدای تعالی مرا بیامرزد. دوباره از عالم پرسید آیا راهی هست که آمرزیده شوم؟
عالم در جواب گفت : آری ولی مشکل است و تو از پس آن بر نمی آیی برای همین من آن را نمی گویم . ولی زن اصرار کرد که بگو من میتوانم.
و عالم گفت باشد میگویم : برو و از بازار مرغی بخر و آن را ذبح کن و به نزد من بیاور و در راه که به نزد من می آیی پرهای مرغ را بکن و بر روی زمین بریز.
زن گفت : همین؟ عالم گفت باقی را بعدا میگویم. زن چنین کرد و به نزد عالم رسید و گفت : همانطور که خواسته بودید عمل کردم.
عالم گفت : مرغ را به خانه ات ببر و بعد از دو روز به نزد من بیا. زن رفت و بعد از دو روز برگشت و گفت حال چه کنم؟
عالم گفت حال برو و تمامی پرهای مرغ را که در کوچه و بازار پخش شده است جمع کن تا خدای تو را بیامرزد.
و زن که میدانست این کاری نشدنی است ، زار و گریان به خانه ی خود بازگشت.
آری، تهمت و دروغ و نشر اکاذیب اینگونه است.

سلام و درود
ما به کسی تهمت نزدیم و نمیزنیم. در طی این دو سالی هم که با شما مردم شریف و فهیم هشترود بودیم جز افشاگری و بیان حقایق وظیفه ای نداشتیم.

77 چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

منتطر باشید که در اولین فرصت هک خواهید شد.حیف که سرم شلوغه . البته هر چند که مثل قارچ سمی هستین و اگه یکیتون بمیره ویروس وار زاذ و ولد میکنین.
گل آقا مرد به جاش چندتا "بچه گل آقا" زاذه شد.

اقای ابوترابی شما باز هم دست از شیطنت برنداشتین. اقا ما این وبلاگ رو بدیم به شما مارو ول میکنی ؟
چی از جون ما میخوایی. یه سوء تفاهم پیش اومده بود که برطرف شد داداش.

هادی اکبری چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.akbari-h.blogfa.com

با سلام خدمت دوستای عزیزم در دنیای مجازی .عارضم خدمتتون که بنده اولین بار هست که این وبلاگ رو مشاهده میکنم و کامنتی رو که با اسم بنده حقیر درج شده رو تکذیب میکنم و از شما مدیر محترم وبلاگ میخوام که در تایید کامنت وسواس بیشتری خرج بدید.از دوست گلی هم که با اسم بنده نظر گذاشتن استدعا دارم از این شوخی های پشت وانتی نفرمایند.همتونو دوست دارم موفق باشید.

اتیش چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام گل اقا جان چقدر حسودی دکتر رامروتی را میکنید اون که تبریزه با ادمهای بزرگ نشست برخاست داره شماها پشه این توهشترود حسودایی مثل شما عقب مونده کردین دهات میگن

عاقل چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

بیام رنجبر همون بسا گل اقا کثافت دستاز مردم بردار بیابرو گفتم که برو زنتو جمع کن دوره بعد ببینم فالگوش واستاده برای شیری خبر چینی میکنه میکشمت به ولای علی

سلام جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ

در حدیثی از پیامبر اکرم نقل شده است : " الغیبت اشد من الزنا : غیبت از زنا شدیدتر و سخت تر است"
و چه راحت غیب میکنید دروغ میگویید و تهمت میزنید.
و مخاطبان وبلاگ و کسانی که نظرات موافقی با مطالب شما میگذارند نیز در گناهان شما شریک اند.
اگر واقعا قصد افشاگری دارید نه فتنه اندوزی ، به راحتی به اشخاص انگ نزنید اول تحقیق کنید بعد.
من به توصیه یک دوست به این وبلاگ سر زدم و دیگر نخواهم آمد.
ضمنا کامنتی که با اسم "77" گذاشته شده از من بود نه...
ولی منصرف شدم.

خداوند همه را به راه راست هدایت فرماید.(اهدنا الصراط المستقیم)

سلام دوست عزیز.ممنون به خاطر انتقادتون.از این به بعد سعی میکنیم با دقت بیشتری به موضوعات رسیدگی کنیم.از شما همشهریان عزیز هم استدعا داریم مارو کمک کنین تا اخبار موثقی ارائه بدیم

sarai شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

دست اقای شیری درد نکند که روی اسماعیلی را سفید کرد قسم خوردنشان در مسجد چه بود و این همه عزل و نصب های علی ابادی چه بود ؟ کار به جایی کشیده که در عزل و نصب های معاونین مدرسه هم دخالت می شود یعنی یک نظام مستبد دیگر و یک اسماعیلی دیگر و یک شهر ویران دیگر ...............

همشهری شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

کول او پیسین گوزینه کی یرینه یاخجی گله

همشهری شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

دیروز با یک شیریچی صحبت می کردم می گفت بهشتی نیا آمده که قلع وقمع کنه وای به حال هشترود

همشهری شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

عزیزم درویشی هم خواهر زاده شیری جونه

علی شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

خاک بر سر شیری که به پیام رنجبری ... متوسل شده

اصلاح طلب یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

سلام برتوای گل اقا اول اینکه اقای ازادی میخواهد توی اداره ریس اداره بشه وهرچی بلامیخاد به سراین کارمندان مخابرات بیاد وخسرو اصغری پول این قراردادی ها رو میخوره تازه میخواد باپول بعضی ها زمین بخره واما برسیم به علی اباد هشت ماه مونده به دوره اصلاح طلبان اون وقت عشق علی طاووت گتیر شیرین یردن گتور تازه این شیری دریکی ازمجالس گفته بود که افرادمن یامهدی گفته اند واومدن جلو وهیچکس جلودارشون نیست وسلیمان عتی ابادی اکرم علی اقدمی وعلی سهرابی تاید کرده اند اول دورازبینندگان عزیز قلط میکنند به خداوندی خدا به ولایت علی قسم اگر افرادمن اجازه دهند علی اباد راباخاک یکسان میکنم درود برتوای گل اقا درود برجوانان هشترود ماان لحظه اشتباه کردیم که رای دادیم لعنت بر علی اباد

اصلاح طلب دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام دوست عزیز طبق اخبار رسیده نقی اکبرپور معروف به نقی لودر مخابرات راول کرده وپانزده روز مرخصی رفته واما دوست عزیز درباره ازادی وخسرواصغری چراننوشتی

اصلاح طلب سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ق.ظ

باسلام وعرض خسته نباشید دوست عزیز ازانجاکه تورا یاورخود میدانم لازم است چند مساله درباره هشترود ومسعولان بنویسم اول بانک ها که کافی است مردم مظلوم هشترود را به طناب دار اویزان کنند امروز دربانک ملی بودم وخواهرزاده قوچعلی شیری هم اونجابود ازمیان اون همه ادم اون صدازدکه هوی من خواهرزاده شیری هستم منوجلوبنداز وای برما این مسعولین هم گفتن چشم شکر رحمت به اسماعیلی وامادرخیابان فقط گنجینه کتاب وجوانان علی اباد قلدری میکنند نیروی انتظامی هم که بیکار نشته گاه گاهی گشت میزنه این همه تریاک که به وسیله برادران علیزاده به نام علی وبهرام بین جوانان هشترود پخش میشود نصفش مال نیروی انتظامی ونصف دیگروووو وامامیزااحمد علمی که پسرخودش را فوری به تاظیرت فرستاد وبا داماد خود وریس صابق مخابرات توی فرمانداری قسم دروغ خوردن که اسماعلی اینجوری یا اونجوری است توصیه من به جوانان درپشت ان بی دین نماز نخوانید ومادرباره شیری چکار کرده ای ایابهجوانانی که قول میدادی من به شما کار میدهم پس کو اگر عرضه نداری من بدم اره دکترای الکترونیک هستم ومال این نظام هستم پس هیچ قلطی نمتوانی بکنی وامادرباره دانشگاه وایاشی به جای ایاشی سایت رو بازکنید بیست روز مانده به مهر هنوز بچه من نمراتش معلوم نیست واما تو ای دوست ازتوخواهش میکنم مثل باکری باش اگرکسی به توچیزی بگه به ولایت علی قسم گمش میکنم حتی خودفرماندار دوستت دارم تاابد

از علی م به اصلاح طلب چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ

خداییش خودت میفهمی چی نوشتی؟
جناب اصلاح طلب تو که توی متن نیم صفحه ایت حدودا 10تا غلط املایی داری چطوری ....گرفتی؟
رئیس ---> رئیس
مسعولان ---> مسئولان
صابق ---> سابق
طاووت ---> تابوت
قلطی ---> غلطی
تاظیرت ---> تعزیرات
ایاشی ---> عیاشی
دوست عزیز اول برو یه کم سوادتو ببر بالا بعد بیا انتقاد کن.

ستار بابک خان پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ق.ظ

ناراحت شدی نگونشناختمت

اصلاح طلب پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ق.ظ

این به زبان هشترودی بود نه به زبان علی ابادی

[ بدون نام ] جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ

پیشنهاد می کنم یک لینک مطلب هم برای بهشتی نیا بذاری واز مطالب خوبت ممنون

حاج منصور شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ق.ظ http://www.mansoor8blogfa.com

سلام :

بحث علی اباد و سرسکند و .... را خاتمه دهید نگذارید مخالفین هشترود در وحدتتان خللی ایجاد کنند مطمئنا اقای شیری برای پیشبرد اهدافو برنامه های اعلام شده اش به این مدیران نیاز دارد اجازه بدهید کارهایشان را پیش ببرند خدایش در دام دشمنان نیافتید

م شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

انصافا همه گزینه ها بهترند باورکنید بگذارید کارشان را را شروع کنند

شهروند درجه ۱ دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

از اقای مهدی کریمی به خاطر زحماتشان تشکرنموده درضمن عارضم به حضورتان که اقای وثوقی صد مرتبه از اقای ف مورد تقدیر همکاران میباشند درضمن اقای رنجبر موسوی از زمانی که در بهزیستی شروع بکار نموده کلی از هزینه مرکز توانبخشی کاسته شده پس اول تحقیق بعد قضاوت کنید

مهمانی سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

با سلام وخدا قوت؛ بنده از اهالی قره بلاغ هستم ودر استان تهران زندگی می کنم ودر انتخابات وگزینشهای هشترود هیچ نقشی نداریم ولی به خاطر حس وطن وطن دوستی اخبار ورویدادهای منطقه را پیگیری می کنم . می خواستم مطلبی را بدون رودر واسی عرض کنم آقای گل آقا موضع ومسیر خود را عوض کردید ایکاش ایده وعقیده تان همیشه مانند زمانی باشدکه از همبستگی برای ارتقای هشترودصحبت می کردید وتقسیمات جغرافیایی در نظر نبود.علی آبادجزء هشترود است وهشترود هم مال همه هشترودیهاست.

اصلاح طلب یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ق.ظ

هیچکدام عرضه ندارند به جز حسین اسماعیلی عزیز که دردانشگاه لغو قرارداد شد چون همه چیز دانشگاه را او مرتب کرده بود اما العان برو ببین مثل سگ حار گازمیگیرند خداحافظ قوچعلی شیری لعنت برعلی اباد ای جوان هشترود به با خیز نترس علیه این شیری قیام کن علیه این سلیمانبور که توی دادگستری کارمیکند فقط یک ماه صبر کنید

3larynx یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ

هه هه هه خیلی باحال بود فقط گورگنه وعلی آباد
یاشاسین تراختور
یاشاسین آذر بایجان

مهدی دوست باوفا پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ق.ظ

سلام وباعرض خسته نباشید دوست عزیز اینهارااکه مینویسم بادلیل ومدرک مینویسم
1. چندروزبیش برویزسهرابی رئیس مخابرات کلانتری را همراه باخانواده اش به شام دعوت کرده بود تابتواند برادرزاده خود راکه حامد سهرابی نام دارد به جای یاسین میرزایی جای گزین کند چون لغو قرارداد کرده اند این یاسین را
2.خانم سهرابی مهدی سهرابی برویز سهرابی هیچ کدام مدرک فنی ندارند اون وقط دوتا هم اضافه میشه
3.ازادی نقی لودر باقرعبداله بور کلانتری ازخانم سهرابی حمایت میکنند تازه خسرو اصغری هم حمایت میکنه
4.خاک برسرت کلانتری برو دیگه خواهرشو بگیر خلاص
دوست عزیز تورایاور خودمیدانم فوق دیبلم الکترونیک هستم بیکارم اون وقط طایفه سهرابی درمخابرات کار میکنند ازشما خواهش میکنم این مطالب را تو صفحه اول بذار خواهش کردم تورو به ناموست قسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد